Facebook oglaševanje – učinkovito in poceni
Dandanes so družabna omrežja že zelo popularna, zato se je na njih razvilo že ogromno oglaševanja. Največje socialno omrežje je Facebook, saj ga uporablja že več kot 900.000 Slovencev in Slovenk, dnevno pa približno četrt milijona. Na svetovni ravni so številke še veliko višje, saj Facebook dnevno uporablja kar 1,5 milijarde različnih uporabnikov. Omogoča komunikaciranje s prijatelji in neznanci, pa tudi učinkovito oglaševanje, ki lahko bistveno izboljša prodajo ali pa stran promovira na drugačen način. Facebook oglaševanje se čedalje bolj uveljavlja predvsem zaradi svoje učinkovitosti, ki je veliko boljša, kot pri drugih družabnih omrežjih.
Facebook oglaševanje je še posebno učinkovito zaradi svojega natančnega ciljanja uporabnikov, saj omogoča nastavljanje ciljne skupine po spolu, starosti, lokaciji, izobrazbi, interestih in podobnih informacijah, ki jim facebook sledi.
Oglaševanje na Facebooku je tudi zelo enostavno, saj potrebujete le poslovno stran in pa oglaševalski račun. Pomembno je, da pri ustvarjanju oglasov natančno izberemo ciljno skupino, še bolje pa da to delo prepustimo strokovnjakom, ki se z tem ukvarjajo, saj je učinkovitost oglasa odvisna od pravilne izbire ciljne skupine.
Cena Facebook oglaševanja ni fiksna, saj se cena oglasov določa kot dražba, kar pomeni da je odvisna od konkurence med podjetji. V sloveniji je povprečna cena na klik okoli 0,35€, ki pa je lahko tudi precej višja ali pa precej nižja. Cene na razvitih trgih so lahko tudi nekajkrat višje od cen v manj razvitih državah. V povprečju 5€ na Facebook oglasu prinese 25 všečkov, 62 klikov, 500 ogledov in 1.700 doseženih uporabnikov, kar je seveda samo povrečje, številke pa so lahko tudi veloko manjše ali višje.
Za sledenje aktivnostim povezanim z oglaševanjem je osnovni pogoj da spletna stran vsebuje Facebook pixel, ki je del kode, ki sledi aktivnostim uporabnika, ki pritisne na vaš oglas. To bo spremljalo in beležilo koliko konverzij vam je oglas prinesel in stroške, ki vam bo to prineslo.